Vi tilbyder:
Harridslev rideklub tilbyder samarbejde med private stævnearrangører, avlsforbund samt disses lokalafdelinger.
Vi klargøre alle faciliteter, så der er rent pænt og rydeligt til i kommer. Banerne er ny planeret og evt. vanding af baner ved behov op til stævnestart.
HARK råder over 2 ridehaller. En 20x40m hal med fiberbund fra 2017 med 2 spejle på kortsiden og midt på langsiden. Tilskuer pladser på den ene kortside samt fra staldområdet og incl staldområde. Toilet faciliteter ved opgang til cafeteriaet i rytterstuen, som kan rumme ca. 50 personer og dommertårn. Staldområder i forbindelse med den lille ridehal. Indeholdende 2 bokse og 20 spiltov. Der medfølger ingen strøelse eller stråfoder. Det der er på stedet er forbeholdt vores elevheste.
En 20x60m hal med fiberbund fra 2017. Spejl på hele kortsiden, dommertårn, samt tilskuere pladser på kortsiden.
Udendørsanlæg indeholder en 20x60m dressurbane med fiberbund fra 2018, incl. tilskuerpladser via borde bænke sæt langs langsiden. Mulighed for at opsætte 20x40m bane med lavt dressurhegn på springbanen. Springbane 50x70m og opvarmningsbane 30x50m, med sand bund. Tilskuerpladser langs opvisningsbanen. Forskelligt springmateriale som opfylder banedesignernes ønsker til og med C-stævne niveau. I forbindelse med udendørsbanerne har vi et sekretariat ved springbanen med toilet og incl. 2 infoskærme der kan vise start- og resultatliste direkte fra Equipe. I forbindelse med sekretariatet, har vi et ekstra cafeteria uden bemanding. Cafeteriaet indeholder: kaffemaskine, pølsesteger, industri brødrister, toastjern, køleskabe og frysere. Det indendørs cafeteriaet indeholder: kaffemaskine, køleskab, fryser komfur og opvasker.
Traktor med baneplaner eller tromle, til planering af diverse baner.
Trådløst internet i hele klubben samt fast internet i udendørssekretariatet. Én HARK repræsentant fra klubbens stævneudvalg med erfaring i stævnesystemerne DRF GO og Equipe, til hjælp med opsætning af stævne propositioner på DRF GO, -overførsel og opsætning på Equipe.
I får udleveret tlf nr og mail på personen, som vedkommende kan kontakts på, til hjælp og rådgivning.
Stævnets afsluttes jævnført stævneudvalgets forskrifter.
I får adgangskoder til DRF GO og Equipe.
Vi forventer:
At i efterlader stedet 100% op ryddet efter arrangementet.
Alt affald i containeren eller i sække med label af 30kr/stk til afhentning og at alle banerne ryddet for hestens efterladenskaber.
I tilfælde af skader på HARKs materialer, hæfter FVK for HARKs selvrisiko på 9.966kr pr juli 2019.
Økonomi:
Jeres indtægt grundlag:
indskud fra starter
indtægt på udlejning af bokse og spiltove
salg i cafeteriaet
Jeres udgifter:
Udgiften til DRF på 10kr. pr. start.
Indkøb til cafeteriaet
Udgifter til dommere dressur, spring og banedesigner
Udgifter til rosetter og andre præmier
Udgifter til leje af evt. tidtagningsanlæg
Udgifter til evt. lydanlæg
HARKS INDTÆGTER
2500 kr./dag for leje af faciliteter (max 150 starter)
500 kr./dag for leje af lyd incl opsætning. (incl. 2 højtalere, 1 mikrofon)